marți, 29 martie 2011

13 little wishes

1.Vreau să fiu o carte, ca săpot purta cu mine poveşti pe care să le spun şi bunicilor, şi nepoţilor.
2.Vreau s
ă fiu un cub de zahăr, ca să pot îndulci cafeaua cuiva dimineaţa.
3.Vreau s
ă fiu un carnet de notiţe, ca să pot aminti oamenilor de treburile mărunte.
4.Vreau s
ă fiu un vagon de tren, şi să călătoresc mereu.
5.Vreau s
ă fiu o floare, şi săînveselesc pe cineva cu culoareaşi mirosul meu.
6.Vreau s
ă fiu un lemn de foc, ca să pot încălzi o cameră.
7.Vreau s
ă fiu un ceas, şi să merg mai încet atunci când cel ce mă poartă se întâlneşte cu cineva cu care vrea să petreacă mai mult timp.
8.Vreau s
ă fiu o frunză toamna, şi să mă poarte vântul printre case şi copaci, şi să ajung într-un loc frumos cu alte frunze şi să ne împrietenim.
9.Vreau s
ă fiu un fluture, ca să pot lăsa în urma mea culoare şi zâmbete de copil.
10.Vreau s
ă fiu o foaie de hârtie, şi cineva să mă pună să memorez o poezie.
11.Vreau s
ă fiu o melodie, şi cineva să mă pună să-i cânt la 3 dimineaţa, când merge cu maşina.
12.Vreau s
ă fiu un ghiocel, şi un copil să mă culeagă şi să-mi dea prin strângerea de mânădragostea pentru mama lui, ca eu să o pot da mai departe.
13.Vreau să fiu o umbrelă, ca să apăr pe cineva de ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu