miercuri, 30 martie 2011

Prietenia adevarata :-*



 Nu pot sa-mi imaginez viata fara prieteni. Ei sunt una dintre cele mai importante aspecte ale vietii. Avem nevoie de ei ca sa le impartasim atat bucuriile cat si supararile noastre. Este bine sa stim lucrul acesta si sa invatam din timp sa ii apreciem si sa-i tinem aproape de noi.Pentru mine, prietena mea cea mai buna inseamna foarte mult. De fiecare data cand am avut nevoie de ea mi-a fost alaturi. Ea este o persoana sincera care nu ar putea sa ma minta niciodata indiferent de situatie. Mi-a dovedit de nenumarate ori ca nu este o prietena falsa si a reusit sa-mi castige toata increderea. Am invatat sa ne distram, sa invatam unua de la celalalta, sa ne plangem unua altuia atunci cand ne este greu si cel mai important lucru sa ne respectam.De cand suntem prietene am inteles ca fara respect si fara ingaduinta nu poti avea un prieten adevarat. Imi doresc foarte mult ca prietenia noastra sa dureze o viata. De curand am scris o compunere care o caracterizeaza perfect.(Fourmii:-*) ..Sa va arata de ce o iubesc. In primul si in primul rand o iubesc si ma iubeste....De fiecare data cand sunt cu ea....Ma face sa rad....Indiferent daca sunt vesela...Sau nu..:)  E cea care....Daca sunt suparata si o sun....Nu ma respinge...Ci ma asculta cu rabdare....SI imi  da numai sfaturi bune.... Pentru aceste fapte o iubesc mult....Si mai sunt foarte multe....Pe care sincer...Nu le pot exprima prin cuvinte....Pentru ca prietenia ei...Nu poate fi exprimata in cuvinte....Si nu cred k poate fi exprimata in nimic....Pentru ca este incomparabila...:X Dar cel mai mult...O iubesc pentru faptul ca ea ma intelege....Si ea m-a invatat ca atunci cand imi e greu....Sa nu fac altceva decat sa ZAMBESC:X.Sper ca ea sa fie prietena mea adevarata si eu la fel.Te iubesc pentru ceea ce esti.:*




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu