marți, 29 martie 2011

Magic Moments

Aseară pe la 10:30 eram extraordinar de plictisită de somn, deşi mă culcasempe la 12. În timp ce mă întorceam de pe o parte pe alta, m-am apucat să fredonez melodia cu magic moments de Crăciun. Apoi, mi-am zis că ar fi bine să mă gândesc la nişte momente din astea drăguţe şi poate aşa o să mă ia somnul. Iatăla ce am ajuns:
- când îmi g
ăsesc pătreţelul de sudoku făcut de altcineva din casă (după care urmează faza: „Măi oamenilor, de ce nu începeţi şi voi sudoku-ul vostru?”, sau găsesc integrama la altă pagină decât cea la care lăsasem eu deschis(chestia asta se mai întâmplă şi la Dilemateca, Caţavencu sau Psyhologies). Câteodată se întâmplă să dau peste observaţii scrise pe margine şi chiar peste emoticoane.
- când mama sun
ă în unele zilele pe la 4 şi mă întreabă ce prăjitură vreau.
- când tata vine de la cump
ărături cu ceva ce-mi place, dar care nu fusese scris pe listă.
- când m
ănânc stafide şi să ascult New Age
- când beau cafea
- când m
ă „cert” cu sora mea pe plapumă
- când g
ăsesc nişte bonuri rătăcite prin portofel cu „Bounty, periuţă de dinţi, revistăDilemateca, suc Tedi..”
- când r
ăsfoiesc câte o carte şi să găsesc bilete de tren, metrou sau autobuz
- când împachetez cadouri, nu conteaz
ă pentru cine
- când mama st
ă şi se joacă la calculator şi eu calc eşarfele şi ascultăm jazz
- când m
ă sună sora mea seara, şi o pun să-mi povestească ce a făcut, iar eu mă uit în ce zi suntem şi calculez cât zile mai sunt până vineri că să vină de la Bucureşti pentru weekend
- când beau ceai 
şi mănânc turtă dulce şi ascult muzică clasică
- când sora mea vine de la Bucureşti vinerea 
şi aduce cele mai bizare bomboane cu ciocolată
- când calculatorul merge repede
- când îmi face tata omlet
ă 
- când o 
ţin pe sora mea trează în weekenduri că să vorbesc vorbim
- când ne uit
ăm toţi patru la televizor 
- când râd cu lacrimi
-când v
ăd, pentru prima dată, în noiembrie, chestii pentru Crăciun
-când întorc ultima pagin
ă a unei cărţi
-....

Şi cam asta îmi aduc aminte...


1.                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu